21. května 2016

Příběh o velkém snílkovi, aneb jak jsem si založila blog

Vždycky jsem každému záviděla jeho blog. Bylo jedno jestli se blog týkal kosmetiky, cestování či psaní deníčku. Pro mě něco nepoznaného, co jsem dlouhou dobu chtěla zkusit ale přesto mi k tomu chybělo odhodlání. Měla jsem strach, že na svůj blog nebudu mít čas, ale po dlouhém uvažovaní jsem si jeden takový malý blog založila. Pojmenovala jsem ho velice originálně a zpočátku jsem psala články každý den. Přepálila jsem začátek, a jak už to tak bývá skončila jsem hned po pár týdnech. I tak jsem se nevzdala a po chvilce se má touha mít svůj vlastní blog vrátila. Tenkrát jsem  u něj vydržela 2 měsíce. Důvodem byl hlavně rozbitý počítač, a věř, že na mobilu se článek psát nedá.

top view designer desk

Zrovna dneska mi naskočila myšlenka o novém blogu.O blogu, kde budu moci vylíčit své pocity, zážitky, podělit se s vámi o můj život... A tak jsem před malou chvilkou založila tebe, můj milý blogu.

Hand Holding Mobile With Urban Road

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý milý komentář! :)