18. června 2016

Recenze- Balea ochranný sprej na vlasy

Ahoj!
Venku je konečně zase krásně, ale i přesto jsem si pro tebe dnes připravila krátkou recenzi. Už asi půl roku si žehlím vlasy. Není to tak, že bych každý den hodinu ztrávila žehlením svých neposedných vlasů, ale když mám náladu a hlavně Bad hair day, tak mi nezbývá nic jiného než sáhnout po žehličce. Ze začátku jsem ochranu před teplem moc neřešila, ale po čase jsem si začla všímat, že moje vlasy slábnou a jsou mnohem horší než dřív. Pro to jsem se rozhodla navštívit drogérii, kde jsem ulovila tento ochranný sprej od Baley.

Název: Balea Trend It Up ochranný sprej na vlasy
Cena: cca 50 Kč
Objem: 200 ml
Použití: Rovnoměrné nanesení do vlasů před fénováním či žehlením (kulmováním) ze vzdálenosti 15 cm.
Co produkt slibuje?!: Ochranu před teplem do 220 stupnů.


A jak u mě nakonec zvolený produkt obstál?
Hned napoprvé mě zaujala krásná jablečná vůně a také skvělý způsob provedení spreje. Sprej jsem si kupovala hlavně pro dobrý pocit, že si nežehlím vlasy za účelem zničit si je. Samozřejmě nemůžu posoudit, zda sprej mé vlasy opravdu chrání, ale po jeho použití vypadají mnohem lépe. Navíc mi vydrží déle vyžehlené, což také není vůbec k zahození. Velkým plusem je také omezení třepení konečků, a také lesklost mých vlasů.

Ve výsledku jsem s tímto sprejem velmi spokojená a určitě jsem si ho nekoupila naposled. :)

A co ty, používáš při žehlení/kulmování nějáký tepelný přípravek? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý milý komentář! :)