1. července 2016

Summer TAG

Jupíííí!!! Dneska oficiálně začaly prázdniny... Celý dnešní den jsem prožila u bazénu, také jsem dořešila věci ohledně táboru, a nyní vytvářím summer TAG, když už jsou ty prázdniny :)

Sun Peeking through the Long Grass

Bazén nebo pláž?
Za mě jednoznačně bazén.

Oblíbený letní lak?
V létě miluji modré nehty, protože pak ladím k bazénu :D A nejradši mám modrý lak od Miss Sporty- odstín 456.

Oblíbený modní doplněk? 
Tak tady to jsou bez debaty sluneční brýle, a když mám náladu sáhnu po slaměném klobouku.

splitshire sunglasses on the beach

Co v létě nejraději popíjíš?
Dříve jsem ve velkém popíjela přeslazené džusíky, ale nyní holduji obyčejné vodě.

A co nejraději jíš?
Moje léto se nese ve znamení grilovaček. A je jedno jestli se jedná o grilovanou zeleninu, ryby, maso... 

splitshire barbeque

Opalování nebo samoopalovák? 
Já se opálím celkem rychle, takže opalování.

Jaké máš letos o prázdninách plány? 
Prázdniny si nikdy neplánuji moc dopředu, ale na 14 dní zmizím na jedno odborné soustředění. Jinak samozřejmě budu jezdit na různé výlety, sportovat a také pojedeme na krátkou dovolenou  v Čr. 

Vysněná letní dovolená?
Nemám žádnou vysněnou dovolenou, ale vím že bych nesnesla se válet od rána do večera na pláži. Nejkrásnější dovolená je každá, kterou prožijete se svou rodinou či svými přáteli :)

A jaké plány máte letošní prázdniny?
Užijte si prádzdniny a slunečné dny! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý milý komentář! :)